2011. március 7., hétfő

Dexter bácsi

"Meg tudok ölni egy embert, megcsonkítani a holttestét és aztán hazaérni az esti filmre. De nem tudok mit mondani az önbizalomhiányban szenvedő barátnőmnek."

"A nevem Dexter. Dexter Morgan. Nem tudom, hogy mi miatt váltam ilyenné, de bármi is volt óriási űrt hagyott bennem. Az emberek néhány érzelmet megjátszanak. Én úgy érzem, hogy mindet megjátszom, méghozzá kiválóan. És ez nyomja a vállamat...gondolom. De nem vádolom a nevelőszüleimet. Henry és Doris Morgan remek munkát végeztek a nevelésemmel. Habár már mindketten halottak. Nem én öltem meg őket... de tényleg."

"A húgom álarcot visel, hogy a világ ne lássa mennyire sérülékeny. Én azért viselek álarcot, hogy a világ ne lássa mennyire nem vagyok az. "



[Dexter]





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése