2011. június 19., vasárnap

QaF - 2x2--3

épp újranézem a 2. szezont :D <3
csak az elejéről egyet kettőt.

Debbie: Jézusom, mi van veled?
Michael: Nem tudom, de bármi volt is, olyan mintha az egész Babylon itt lenne a fejemben.
Debbie: Ez van, ha baszol és szopsz egész éjjel és nem alszol semmit, ha? És másnap iskola.
Michael: Nem járok iskolába anya.

Ted: És aztán az a kurva ... kibaszott! El tudod hinni?!
Emett: Az első háromszázszori elmondásra sem tudtam.
Ted: Kirúgott! Engem! A leghűségesebb, legszorgalmasabb alkalmazottját.. és miért?!
Michael: Csak nem a maszti miatt?
Ted: Nananana.. nem masztiztam, csak néztem! Ahogy mindenki más az irodában! Az egyedüli különbség, hogy nem azt, amit mindenki néz!
Emett: Hetero szex.
Ted: Igen, arra szabad nyálat csorgatni, ha egy nő a pinájába dug egy cukkinit, akinek akkora a melle, mint egy léghajó, de főben járó bűn, ha azt nézem, hogy egy jó seggű pasi ráguggol egy bójára az út mentén, és már az utcán is vagyok!

Ted: Szóval semmit sem tehetek? Semmi panasz, per, vagy kártérítés?
Mel: Egy szóval Teddy: Ezt megszívtad.
Ted: Ez nem is egy szó.

Michael: Két über belépő a Comicconra! VIP jegy minden programra! Kész képregény túladagolás! Egy nekem, egy neked.
Brian: Hű haver, a sulis srácokat megeszi majd a sárga irigység!
Michael: Vegyem ezt nemnek?
Brian: Mondhatnám durvábban is, de fáradt vagyok..

Justin: Basszus! Láttátok ezt? Hősbőrbe bújt farkas, írta Howard Bellweather.
Ted: Van olyan, aki kevésbé érdemes a Meleg és Leszbikus Központ idei Hősiességért Díjára, mint Brian Kinney?
Michael: Mr. Kinney szánalmas példája a modern meleg sztereotípiáknak.
Debbie: Végletesen promiszkuis és borzasztóan hiú. Hát ebben nem is nagyon téved.
Ted: ....éjszakáit pedig leginkább sötét szobákban tölti.
Vic: ..Az a fiatalember pedig, akinek megmentette az életét, történetesen a tizennyolc éves szeretője.
Brian Justinra mutat: Ez lennél te?
Michael: Így akit hősnek állítanak be, valójában egy...
Justin: ... egy pedofil.
Vic: .. aki nem tiszteletet érdemel,
Deb: ... hanem megvetést. Ki a fasz ez a Howard Bettwetter?
Ted: Howard Bellweather, a pittsburgh-i meleg társadalom lelkiismerete.
Vic: A Központ neki ítélte a Meleg Szószóló Díjat.
Deb: Igen, hát jobb lett volna inkább a Meleg Seggfej Díj.
Brian: Beperelem ezt a faszt!
Michael: Ne szívd mellre, Brian.
Brian: Azt írta harmincegy vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése