2011. május 3., kedd

Elvált nők klubja - Part I.

Nekem alapfilm... fantasztikus szövegekkel, bár talán nem is maga a szöveg teszi felejthetetlenné a dolgot hanem a színésznők játéka.. zseniálisak :D
Az első felvonás...xD

 
"Chris(tina): Hol voltál az éjjel?
Annie: Háát... hm..izé.. egy barátomnál.
Chris: Valld be, megint annál a pasasnál voltál. Csalódtam benned, anya.
Annie: Tudom édesem és bocs, de mégiscsak az apád...
Chris: Kihasznál téged! Miért hagyod?
Annie: Ez nem ilyen egyszerű, Chris. Tudod az az igazság, hogy szeretem az apádat és ő is szeretem engem..
Chris. Lábtörlőnek használ!
Annie: Mi bajod, Chris? Miért vagy ma ilyen harapós, szívem, iskolai gondok? (csend) Tudom már. Fiú van a dologban...
Chris: Leszbikus vagyok, anya.
Annie: Tessék?
Chris: Leszbikus vagyok, de most nem erről van szó...
Annie: Édesem, azt mondtad: Leszbikus?
Chris: Apának ne szólj, majd én elmondom, ha itt az ideje! Mondjuk öö... a születésnapján!"

Elise a plasztikai sebésznél:
"Elise: Gyerünk, Morris, csinálja meg, most!
Doki: Elise, még egy kis kollagén az ajkába, és olyan lesz, mint egy pár véres hurka!
Elise: Morris, értse meg, másfél éve nincs munkám! Nem sokára találkozom egy rendezővel, megveszek azért a szerepért! Szexinek kell lennem!
Doki: Elise, maga nagyon szexis! Nézzen a tükörbe! Maga a mesterművem! Sehol egy ránc!
Elise: Igazán? Akkor ez itt mi? És ez itt és ez?
Doki: Elise, negyvenöt éves! Ha még egyszer felvarrom az arcát, a szájával fog kacsintani! Miért nem játszik korának megfelelő szerepeket?
Elise: Hogyisne! Még mit nem... maga ezt nem érti! Egy nőnek Hollywoodban három szerepköre lehet: A cicababa, a főügyésznő és Miss Daisy sofőrje! Vissza akarok fiatalodni! Mint egy science fictionben!
Doki: Ez nagyszerű, egy füst alatt az italról is leszokhatna! [...] Nézze, Elise... én tudom, hogy megviselte a válás...
Elise: Hah?! Engem?!
Doki: Tudom, hogy mennyire felzaklatta Bill filmje...
Elise: Itt most nem Billről van szó, hanem a számról! Ide figyeljen, Tina Turner szájat akarok! Olyat, mint Jaggernek van! TÖLTSE FEL!"

"Gunilla: Elise!
Elise: Ah~ Gunilla!
Gunilla: Istenem, Alice, micsoda tragédia!
Elise: Szegény Cynthia!
Gunilla: Nah és a szád...."

"Duarto Elise-ről Brendának: Bomba jól néz ki! Meg van plasztikázva?
Brenda: Összevissza stoppolták..."

Annie: Tudom, hogy rettenetesen hangzik ebben a helyzetben, de olyan jó lenne egy kicsit..öhm... izé.. csak..
Brenda: Ebédelni?
Annie: Oh, jajj, nem.. nem illik... tudom, nem illik....
Brenda: Miért, enni kell!

"Annie: Mi késztethette Cynthiát arra, hogy...
Elise: Nah mi? Nyilván feláldozta Gilért a legszebb éveit, a fiatalságát. Alárendelte magát a férje egójának, ambícióinak. Évekig csak tűrt, csak nyelt és akkor szakadt el a cérna, amikor Gil lelépett... egy csitrivel. (körbenéz) Gondolom én....
Brenda: Elise, te is?
Elise: Te is, Brenda?
Annie: Brenda...

Brenda: Az én Mortym tévés nagykutya lett. Elektronikával kereskedett. A huszadik házassági évfordulónkon kitört rajta a férfiklimax, szörnyű! Elkezdett sportolni, bajuszt növesztett, fülbevalót hord! Mondom, Morty, kalóznak készülsz?! Mi jön még, bőrszerkó?! Erre kisüti, hogy én egy kolonc vagyok a nyakán, mert nem járok vele görkorizni!
Elise: Hogy hívják?
Brenda: Shelly... egy ragadozóhal. Van vagy tizenkét éves.
Annie: Oh, Bren... oh, Elise... Én úgy sajnálom, hogy tönkrement a házasságotok! Bárcsak segíthettem volna, vagy legalább mellettetek lehettem volna!
Elise: Neked Annie, hogy szuperál a házasságod?
Annie: Minden a legnagyobb rendben, de tényleg! Aaron fantasztikus egy pasas! Várjunk csak, mióta is? Huszonöt éve vagyunk házasok..igen, és Chris lányunk tökéletes! Olyan jópofa, hogy leszbikus! És a házasságunk is rendbe fog jönni! Biztosan rendbe fog jönni, csak tudjátok Aaron öö...most...szóval..ööö... á-átmenetileg... hogy is mondjam.. egy i-időre elköltözött..."

"Annie: Elise, te olyan tehetséges vagy és sikeres! Brenda neked meg olyan jó a beszélőkéd! Én.. én meg egy olyan... olyan jó pszichológushoz járok! És a különben is, a házasságom, kösz jól van!
Elise: Annie, te olyan jópofa vagy! Olyan vidám vagy, olyan természetesen boldog...
Brenda. Irigylésre méltó...
Annie: Hehehh.. köszi..:)
Elise: Mit szedsz?"

Brenda: Nah nézd csak, Shelly! Látom a bulimia megtette a hatását!
Morty: Brenda, ne kezd!
Brenda: Mi a baj Morty, nem futja egy egész ruhára?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése