2011. február 13., vasárnap

"Sookie: - Csinálhatnék sült sajtot!
Jackson: - De párolt húst csinálsz.
Sookie: Nem mindenki szereti a párolt húst.
Jackson: - Aki nem szereti, az ehet csirkeszárnyat, krumplipürét, sőt négyféle salátából válogathat!
Sookie: - Nah, jó...Igazad van.
Jackson: - Akkor szeleteljem fel a sajot...
Sookie: - Megtennéd? De drága vagy! "

***

Jess: - Maga a szeretője, vagy mi?
Lor: - Hogy mondtad?
Jess: - Erre következtetek ebből a jobban-fogod-érezni-magad-ha-bízol-benne szövegből. Maga vagy ennyire naiv, vagy kefél vele.
Lor: Hah... Kevés olyan pillanat van az életemben, amikor azt kívánom, bárcsak valakinek a pofájába vághatnék egy hatalmas torát, de ez biztosan azok közé tartozik.
Jess: Így beszél egy jó szomszéd!
Lor: Hé, ide hallgass! Ez az én házam, és én döntöm el, hogy hogy beszélek, HAHA.
[...]
Luke: - Az unokaöcsém, tudom, hogy mit csinálok! És kezd elegem lenni abból, hogy folyton lekezelően...
Lor: Nem is vagyok lekezelő!
Luke: Van gyereked, tehát mindent tudsz, mi?
Lor: Igen, van gyerekem, ezért egy kicsivel többet tudok, mint te!
Luke: Mondd, eszedbe jutott már, hogy talán csak mázlid van Roryval? Végül is tizenhat évesen teherbe esni, nem épp a felelősségtudat csalhatatlan jele, vagy tévedek?
Lor: Hűh... két torta.

***
 Luke: Pont én neveljek gyereket? Nem is bírom őket! Mindegyikük piszkos, állandóan lekváros a kezük, és még ha nincs is otthon lekvár, valahogy akkor is összekenik lekvárral a kezüket! Erre én nem vagyok felkészülve! Nincs idegrendszerem a lekváros kezekhez!

[Gilmore girls, 2x05]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése