2010. szeptember 13., hétfő

OW.again.

"A gyengéd, finom húrozatú emberek mindig ilyenek. Erős szenvedélyeik vagy szétzúznak mindent, vagy ők maguk roskadnak össze. Vagy megölnek valakit, vagy ők maguk pusztulnak el. Csip-csup bánatok, csip-csup szerelmecskék tovább élnek. De a nagy szerelmek és nagy bánatok saját teljességük által vesznek el."

"Te mindenkit szeretsz, ami azt jelenti, hogy neked mindenki közömbös."

"- Mit mondtál el nekem? Csak azt, hogy úgy érzed, nagyon csodálsz engem. Ez még csak nem is bók.
- Ez nem is volt bók. Hanem vallomás volt. Most, miután megtettem, úgy érzem, valami kiszállt belőlem. Talán sohase lenne szabad szavakba önteni az ember imádatát."

"Sokan azt gondolták, hogy az életem merő valótlanság, én ellenben mindig is tudtam, hogy igaz, mert akárcsak az igazság, csak ritkán volt tiszta, és sohasem volt egyszerű."

"Pesszimista az, aki panaszkodik a zajra, amikor a lehetőség kopogtat."

"Milyen kellemes mások érzéseit tudni - sokkal kellemesebb, mint a gondolataikat ismerni."

"A Hitetlenség a Hit kezdete."

"Ha boldogok vagyunk, akkor mindig jók vagyunk, de ha jók vagyunk, nem vagyunk mindig boldogok."

"Szeretek a falnak beszélni. A fal az egyetlen, ami soha nem mond nekem ellent."

"Egy csomó olyan dolog van, amit eldobhatnánk, ha nem félnénk attól, hogy valaki felveszi őket."

"Másokat meggyőzni könnyű. Önmagunkat meggyőzni sokkal nehezebb."

"Emlékszem, olvastam valahol, valami különös könyvben, hogy az istenek, ha meg akarnak bennünket büntetni, minden kívánságunkat teljesítik."

"Sokkal biztonságosabb koldulni, mint lopni, de sokkal jobb érzés valamit elvenni, mint kikönyörögni."

"Mindig bocsáss meg ellenségeidnek - semmi sem bosszantja őket ennél jobban."

"Az egyetlen dolog, amit az emberi természetről biztosan tudunk, az, hogy változik."

"Az öregember mindent hisz, a középkorú mindenben kételkedik, a fiatal mindent tud."

1 megjegyzés:

  1. "Csatorna szennyében gázolunk mi mind, ám van köztünk olyan, ki a csillagokba néz." szintén ő.

    VálaszTörlés