2010. szeptember 1., szerda

csak mert szeretem a filmet (n_n)

Régi barátnő: De rég láttalak! Mi újság? Vannak gyerekek? Nekem épp most növekszik a harmadik. Neked?
Dóra: ööö... persze.
Régi barátnő: Igen, és mennyi?
Dóra: öö, öt.
Régi barátnő: Fiú vagy lány?
Dóra: Három fiú, három lány.

Dóra: Mondd Ali te hány éves vagy?
Ali: Huszonhét.
Dóra: És a családodban mindenkinek ilyen szép szeme van?
Ali: Nekem van nyolc testvér...mind szép szem.

Dóra: Most másszak át?
Tamás: Jó lenne, különben soha sem készül el a járda.

Tamás: Egyszerűen nem értem... miért van az, hogy 40 fele mind meghülyülnek a nők?
Dóra: Mi az, hogy "40"???
Tamás: Miért, hány éves vagy?
Dóra: Miért, neked hány centis a farkad?
Tamás: 30.
Dóra: Aha, én meg húsz vagyok.

Ali: Nem jó, ma nem tudok felmenni.
Dóra: De nekem most van peteérésem.
Ali: Deee Álinak nem kell pete.

Ali: Nénike nem kukucskál, Áli nem peep-show!!!

Dóra: Mi ketten teljesen mást akarunk.
Tamás: Én Téged akarlak, Te meg engem. Nem?
Dóra: De jó duma! Hány nőnek mondtad már ezt?
Tamás: Na, most ezt ne kezdjük, jó? Mit vársz tőlem? Hogy adjam írásba, hogy mindig szeretni foglak, vagy mi?
Dóra: Na pont erről beszéltem!
Tamás: Mert eldöntötted, hogy én egy bunkó vagyok, ugye? Egyáltalán mi a francot tudsz Te rólam?
Dóra: Azt, hogy bántani fogsz...
Tamás: Én mára speciel, egész mást terveztem. Gondoltam, hogy ebédet főzünk, elmegyünk moziba, eszem egy kis jégkrémet a hasadról...
Dóra: Ma is, holnap is, meg a jövő héten is...és aztán?
Tamás: Nem vagyok jós.
Dóra: Én meg nem vagyok kísérleti nyúl...

Paskó: Valmont idióta, Tourvelné fapina, mégis dugnak; ez a szerelem. Aztán meghalnak; ez meg a dráma.

Paskó: Szarok a szövegre, ez szerelem. Akkor is üvöltenie kell róla, ha üzbégül beszélsz.


[Csak szex és más semmi]

2 megjegyzés:

  1. kihagytad a legjobbat... amikor a földhözvágja azt a kütyüt, és mondja, hogy a fene enné meg ezt az utolsó lerohadt szarságot...! vagy valami ilyesmi... :D

    VálaszTörlés