2012. március 17., szombat

Brigantyk - a becstelenek

"Bridget von Hammersmark: Tudom, hogy buta kérdés, de beszélnek maguk valamilyen nyelvet az angolon kívül?
Hirschberg: A jiddis most nem számít, ugye?
Bridget von Hammersmark: Nem igazán."

 "Hans Landa ezredes: Ááá, ez egy bingó. Így mondják, ugye? Ez egy bingó?
Aldo Raine hadnagy: Csak annyit kell mondani, hogy bingó.
Hans Landa ezredes: Bingó! Nagyon muris. De elkalandoztam."
 és videóval: xD




" Aldo Raine hadnagy: Én beszélek a legjobban olaszul, szóval én leszek majd a rendező. Donowitz nyomja a második legjobbat, úgyhogy ű lenne az operatőr. Omar löki a legbénábban, szóval ű lesz az aszisztens.
Omar Ulmer: De hát én nem beszélek olaszul.
Aldo Raine hadnagy: Mán' montam, hogy te vagy a leggyengébb, úgyhogy kussojjá' vagy kezgyé' el gyakorolni, de nagyon gyorsan!"

"Donnie Donowitz őrmester (egy náci katonának): Állj fel! Most ütünk egyet! Én és az utolsó órád!"

"Aldo Raine hadnagy: Fogd szépen a kis ujjacskádat, és mutasd meg a térképen, hogy hol tartják a ma esti bulit, hányan jönnek el, és milyen játékszereket hoznak magukkal.
Rachtman : Tisztelettel megtagadom, uram. (ekkor valaki a sötét alagútban ütni hozzáüt vmit a falhoz)
Aldo Raine hadnagy: Hallod?
Rachtman: Igen!
Aldo Raine hadnagy: Ez Donnie Donowitz őrmester.
Talán a becenevét jobban ismered...a "Medve Zsidó".
Ha hallottál Aldoról az Apacsról, akkor hallottál a Medve Zsidóról is.
Rachtman: Hallottam már róla.
Aldo Raine hadnagy: Mit hallottál?
Rachtman: Hogy golfütővel veri a németeket.
Aldo Raine hadnagy:Pontosabban rommá veri az agyukat egy baseball ütővel. Most pedig megkérdeztem utoljára Werner, és ha továbbra is tisztelettel megtagadod...akkor hívom a Medve zsidót, ő pedig fogja a nagy husángját, és a szó szoros értelmében halálra ver vele.
Emeld fel a kezedet, amivel a bécsi szeletet zabálod,és mutasd meg amit akarok.
Rachtman:Baszd meg! És ti is zsidó kutyák!
Aldo Raine hadnagy: Titkon ebben a válaszban reménykedtünk, azt nézni ahogy Donnie agyonüti a nácikat nagyobb élmény mint a mozi!
Donnie!
Donnie Donowitz őrmester: Igen??
Aldo Raine hadnagy: Ez a német meg akar dögleni a hazájáért! Segíts neki!
Donnie Donowitz őrmester:( az ütővel megemeli a kitüntetést Rachtman mellkasán) Zsidóírtásért kaptad?
Rachtman: Bátorságért.
És ekkor Donnie szétveri Rachtman fejét."


1 megjegyzés:

  1. ááááááááááááá!!! Kérem vissza a filmemet, sürgősen meg kell néznem! Nem élhetek tovább nélküle! :D *-*

    VálaszTörlés